Besplatni webinar “Kako se plasirati na tržište”

Imate super ideju, znate što želite raditi, želite biti “sam svoj gazda” Ideja Vam je još na papiru ili u glavi i želite ju ostvariti. Prvi korak Vam je napisati poslovni plan. Poslovni plan predstavlja temelj Vašeg poslovanja, u njemu svoju ideju razrađujete u detalje, od samog proizvoda / usluge, misije i vizije, prednosti i nedostataka, konkurencije, projekcije prihoda, troškova i same dobiti. Možda na prvu izgleda kao neka znanstvena fantastika, ali razradom ideje Vi točno pokazujete što želite raditi i na koji način opravdati ulaganja da bi Vaša ideja bila profitabilna.

Postoje razne mogućnosti kako svoju ideju pretočiti u posao, jedna od njih je i mjere samozapošljavanja. Sve o tome možete pročitati na www.mjere.hr.

Ukoliko Vam to predstavlja problem, možda se ne snalazite u svemu tome, slobodno nas kontaktirajte za neki savjet.

S druge strane možda ste već ostvarili prava za samozapošljavanje i otvorili svoju tvrtku / obrt i tada kreću slatke muke. Svoju ideju, proizvod ili uslugu morate plasirati na tržište. Dok ste pisali plan, proučili ste svoju konkurenciju, vidjeli ste na koji način ona posluje, duže su na tržištu al ti ne znači da i Vi ne možete osvojiti dio “kolača” tj. tržišta bez obzira što ste novi. Svatko od nas ima nešto za ponuditi što je drugačije od onoga što već postoji. To može biti novi način proizvodnje, to mogu biti biti neke dodatne vrijednosti i slično, a to možete biti upravo Vi sa svojim radom, pristupom i osobnošću.

No međutim postavlja se pitanje na koji način da se ja plasiram? Kako da dođem do krajnjeg kupca?

Ajmo uzeti za primjer: “proizvodite neki proizvod”, Vi znate da je on super, vaši prijatelji i obitelj također znaju da je super, ali da li zna netko treći? Da li ste razradili plan kako doći do njega/nje? Da li znate tko je idealni kupac za Vaš proizvod. Ukoliko znate, da li ste poduzeli određene marketinške aktivnosti da mu se predstavite? Da li ste usavršili prodajne vještine? Marketing i prodaja su svere koje se daju naučiti samo treba učenje, volja i upornost. Morate se odvažiti i pronaći način kako se plasirati. Troškovi postoje, morate ih podmiriti, a da bi to ostvarili morate imati stalni prihod. I sad se povlači pitanje kako doći do krajnjeg kupca.

Kad prodajete proizvod i uslugu Vi ne prodajete samo to, već kod kupca budite i neke osjećaje i vrijednosti. Proizvod kao takav možete kupiti bilo gdje, uslugu iskoristiti možda već iza nekog drugog ugla, ali da Vam se to ne dogodi morate ponuditi nešto više da bi kupac u moru ponuda odabrao baš Vas.

Da bi to ostvarili prvo trebate zamislit tko je Vaš idealni kupac odnosno korisnik proizvoda ili usluga.

Nisu svi klijenti idealni klijenti. Vaš proizvod ili usluga nude rješenje problema odrešenoj skupini ljudi odnosno kupaca. Da bi privukli klijente prvo ih morate zamisliti, odnosno izanalizirati kome bi Vaš proizvod ili usluga donijeli najviše koristi. Morate odrediti kome ćete se obraćati.

Prema proizvodu odnosno usluzi koju nudite zamišljate i idealnog kupca i pronalazite kanale na kojima ćete im se predstavljati. Istražite čime se Vaši kupci bave, koji su njihovi interesi i prema tome ih ciljajte. Usmjerite svoje napore i resurse da dođete do njih. Detektirajte koji su njihovi problemi, koje rješenje Vi nudite za njih te im se obratite.

Postoje nekoliko alata kojima se možete obratiti svojim klijentima. Neki od njih su pozivi, dopisi, marketinške strategije, sajmovi i preporuke. Preporuka i dalje ima najveću moć u prikupljanju novih klijenata, ali da bi do tog došli potrebno je puno truda i zadovoljnih klijenata.

Planirate li krenuti u poduzetničke vode ili ste već poduzetnik, pozivamo Vas da nam se pridružite u petak 14.05.2021. u 10h na besplatnom webinaru gdje ćemo govoriti kako plasirati proizvode/usluge na tržišta te kako ostvariti veći profit.

Ukoliko imate pitanja i nedoumica slobodno nas kontaktirajte. Tu smo mi za Vas smiley